Zwroty i reklamcje
REKLAMACJE
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
BUTIK AGRAFKA – CH ARBAT
BUTIK AGRAFKA FHU KAROLINA SYPYTKOWSKA
Chopina 36
83-000 Pruszcz Gdański
Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Butik Agrafka zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
WYMIANA TOWARU
Czas realizacji wymiany maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym dotyczy to również opakowania towaru.
Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dokumentem zawierającym następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu oraz wskazanie produktu na wymianę (prosimy o informację wcześniej telefonicznie lub e-mail, abyśmy odłożyli daną rzecz).
Koszt wymiany według cennika dostaw
Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu należy odesłać na adres:
BUTIK AGRAFKA -CH ARBAT
BUTIK AGRAFKA FHU KAROLINA SYPYTKOWSKA
Chopina 36
83-000 Pruszcz Gdański
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
BUTIK AGRAFKA FHU KAROLINA SYPYTKOWSKA
Chopina 36
83-000 Pruszcz Gdański
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
UWAGA! UWAGA! UWAGA!
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
- Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
- Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.