Darmowa dostawa od 299 zł

Zwroty i reklamcje

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.

ZWROT DOKONYWANY JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PARAGONU DOŁĄCZONEGO DO PACZKI (przypinany jest do formularza zwrotu dołączonego do przesyłki).  BRAK PARAGONU W PACZCE ZWROTNEJ JEDNOZNACZNY JEST Z ODRZUCENIEM ZWROTU.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

BUTIK AGRAFKA - CH ARBAT
Chopina 36
83-000 Pruszcz Gdański

Do paczki z formularzem, paragonem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria.

UWAGA! UWAGA! UWAGA!

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Brak możliwości zwrotu zamówienia w sklepie stacjonarnym
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Butik Agrafka rozpatrzy każdy zwrotu W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.
  • Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  • Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał -WSZELKIE ŚLADY ZABRUDZEŃ (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
  • Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem środków pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.
  • W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

REKLAMACJE

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BUTIK AGRAFKA – CH ARBAT
Chopina 36 83-000 Pruszcz Gdański

Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Butik Agrafka zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.