Darmowa dostawa od 299 zł

Zwroty i reklamcje

REKLAMACJE

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dowodu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

BUTIK AGRAFKA – CH ARBAT
BUTIK AGRAFKA FHU KAROLINA SYPYTKOWSKA
Chopina 36
83-000 Pruszcz Gdański

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Butik Agrafka zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

 

WYMIANA TOWARU

Czas realizacji wymiany maksymalnie 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym dotyczy to również opakowania towaru.

Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dokumentem zawierającym następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu oraz wskazanie produktu na wymianę (prosimy o informację wcześniej telefonicznie lub e-mail, abyśmy odłożyli daną rzecz).

Koszt wymiany według cennika dostaw

Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu należy odesłać na adres:

BUTIK AGRAFKA -CH ARBAT
BUTIK AGRAFKA FHU KAROLINA SYPYTKOWSKA
Chopina 36
83-000 Pruszcz Gdański

 

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

BUTIK AGRAFKA FHU KAROLINA SYPYTKOWSKA
Chopina 36
83-000 Pruszcz Gdański

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA! UWAGA! UWAGA!

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Butik Agrafka rozpatrzy każde żądanie zwrotu/reklamację W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.
  •  Nie przyjmujemy zwrotów towarów odsyłanych do sklepu za pobraniem
  • Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
  • Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał -WSZELKIE ŚLADY ZABRUDZEŃ (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.
  • Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem środków pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.